snow

Magiska siffran 7



Nu har jag fixat ännu fler framsidor! Så himla roligt! Nu känner jag att jag har tillräckligt många att skifta mellan. Jag har skrivit in massa födelsedagar och när alla lov är i min kalender. Och jag upptäckte att det är exakt 7 veckor mellan varje lov. Vi går nu 7 veckor, sen är det sportlov. Sen är det 7 veckor tills det är påsk. Och sen är det bara 7 veckor till långledigheten och där med sommaren! Visst hörs det inte så farligt? Inte alls faktiskt.. (Gör det yttersta för att peppa mig själv). Men vi har en skön helg att njuta av och även en hel ledig måndag! Det är härligt!

Kommentarer
Postat av: Kristina Levander Persson

Hej Annie !

Helt rätt inställning till livet, underbart att det snart är sommar igen. Har du och familjen kanske en resa i sikte ?



kram

Kristina LP

2011-01-09 @ 15:00:31
Postat av: Annie

Hej Kristina!



Ja.. visst är det underbart med sommar! =) Nej, det har vi inte. Men jag hade inte tackat nej till en vecka i solen!



Ha det så bra! KRAM Annie

2011-01-09 @ 18:24:09
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0