snow

Måndag 15.59



Hoppas din start på veckan blev dunderbra! Jag känner mig så seg idag. Usch. Inte alls roligt! Jag har ont i huvudet, fryser, mår illa och är trött. Visst är det mysigt att äta framför TV:en när man äter själv? Jag gjorde det precis, fast det fick bli framför datorn. Jag kollade på det nya programmet Stylisterna. Helt okej faktiskt. Lite mycket Top Model över det hela men rätt bra. Nu ska jag vila resten av eftermiddagen och kvällen så jag kan vara med och åka skidor imorgon! Hoppas du mår bra! KRAM


Kommentarer
Postat av: Erika

svar:

Ja, så synd!:( Men dom vinner nästa!:D

2011-01-31 @ 17:13:27
URL: http://erikaaasblogg.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin :D

Denna torsdag har vi inte lektioner för vi ska spela vollyboll och dansa så vi slutar vid 2 tror jag :) när slutar ni? :) pusss

2011-01-31 @ 17:13:59
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0