snow

Min intressanta dag



Hej Bloggis! Jag har verkligen ingenting att skriva idag. (Så typiskt då att jag gör det ändå). Jag har kollat på en film med Marcus. Den galoperande dektektiven. Jim Carrey hade huvudrollen. Jag har lärt mig hur man blandar låtar på Spotify. Jag har konstaterat att gatan är som en isbana och jag känner för att våren ska komma nu. Jag är redo för den. Det har jag varit sen sommaren försvann. Nu ska jag kolla på familjevideon från Kreta. Hoppas sommarkänslan kommer tillbaka, om så bara för en stund. Ok. Ni förstår va, ingenting att skriva idag?  


Kommentarer
Postat av: Erika

hur blandar man låtar på spotify?:)

2011-01-04 @ 23:11:03
URL: http://erikaaasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0