snow

Net On Net

Idag har jag känt mig rätt nere. Känns som det är den mörkaste dagen, bokstavligt talat, på länge. Men jag har hunnit med att besöka den nya Net On Net - butiken i Helsingborg. Som jag nämnt tidigare är jag ute efter en ny, liten kamera. Jag har fått några favoriter idag som jag ska kika lite mer på innan jag bestämmer mig.

Men dessa tycker jag om. Nikon Coolpix S4000 (med touch-funktion) och Nikon Coolpix S5100 (en lite nyare modell). Gillar champangefärgen riktigt mycket. Men den röda, den är också fin. Hehe.




Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Det måste vi verkligen!!!!!! :D Hur mår du? :)

2011-01-15 @ 19:42:33
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Alice

Åh! Vad fina kamerorna är! :)

Men du, hur gammal är du Annie? Jag hoppas att du svarar på min kommentar. <3 Det skulle betyda mycket för mig vännen. (:

2011-01-15 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0