snow

Sjuk?


Bild lånad från Malins blogg.

Hejsan du glada!
Jag är hemkommen efter en dag i skolan. Det var så hääär roligt (bilden) att vara på plats igen. Haha, nejdå. Men jag tror jag börjar bli sjuk. Och det är verkligen det tråkigaste som finns. Varje gång jag tar ett djupt andetag så får jag ett obehagligt tryck mellan skulderbladen. Inte så värst skönt. När jag kom hem började jag frysa också. Så nu sitter jag invirad i en filt och lyssnar på härlig musik. Ska ta någon form av mirakelkur så jag är frisk och pigg som en nötkärna imorgon! Hoppas du är frisk Bloggis och att du har det bra - vart du än befinner dig!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Neej! Gud vad tråkigt att du är sjuk! :( Usch... Jag hoppas du kryar på dig! :D Nu får du äta mycket frukt så blir du snart friksk och tvätta dina händer så hjälper det någ ;) :) Ha en bra dag annars!

Pusssss

2011-01-11 @ 18:36:00
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

SNYGG BILD! :D

2011-01-13 @ 23:29:40
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0