snow

Ska våga byxdress i sommar!

Igår var jag ute på reashopping. Men jag kom hem fyndlös. Började kika runt på nätet på massa härliga sommarkläder. Jag vet inte om jag är ensam om detta men när det väl blir rea så har jag redan tröttnat på säsongens kläder och vill börja köpa vår-/sommarkläder. Reakläderna ligger i stora, oattraktiva, högar, medan de nyinkomna kläder hänger organiserat och lockande.

Jag kom iallafall fram till att jag vill ha en byxdress. Jag var ju lite för feg för det i somras, om du minns. Men så brukar det vara med mig. Jag vågar mig på det ett år efter att det varit modernt. Haha, hur bra hördes det? Nej men du fattar. Det är inte förrän jag sett det på andra som jag får upp ögonen för det. Så, en svart, eller varför inte en mintgrön, byxdress ska få bo i min gadrob, i sommar. 


Den här är fin. Hittade bilden här ---> BLOGG 

Jag hittade den här också. Vet tyvärr inte var den kommer ifrån.


Kommentarer
Postat av: Erika

svar:

Jadå, jag förstod det!:D Tack!

2011-01-05 @ 12:19:29
URL: http://erikaaasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0