snow

Studiedag



Goddagen kära läsare!
Idag är jag ledig! Känns lyxigt att vara ledig så här mitt i veckan. Tycker du inte vi kan införa det? Allt alltid vara ledig på tisdagar då vi kan göra läxor vi fått under veckan.. Hmm. Jag tycker det var ett alldeles ypperligt förslag!

Jag satte inte klockan imorse men låg inte heller och drog mig särskilt länge. Jag vill ju faktiskt hinna med lite, den här dagen också! Så jag har fixat och donat här hemma en runda och sen satte jag mig faktiskt ner och skrev några rader på min historie-uppsats. Den är den mest ångestframkallande måste-göra-saken just nu. Uyysch! Jag la ner pluggandet för en stund sedan för att duscha, blogga (här är jag nu), äta lunch, lämna in min telefon till The Phone House eftersom den är DÖD och sedan ska jag slussa mig vidare till Marcus. Se där ja, där har du min dag!

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: ok, tack för tipset!

2011-01-26 @ 15:38:21
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0