snow

Tummen upp för vädret!

Hallojsan! WOW, vilket kanonväder Ängelholm har bjudit på idag! Solen har lyst som att det vore vår! Och tänk, om det ändå hade kunnat vara det va? Helt underbart.. Min och Cindys morgonpromenad var hur härlig som helst! Jag hade precis tänkt börja beskriva hur fint det var vid havet. Men jag känner mig.. vad ska jag säga? ... en aning tjatig. Det känns som jag har berättat nu, tillräckligt många gånger, att jag älskar havet och att det är bland det vackraste som finns när det är kanonväder. Så. Här är iallafall ett par bilder.




Efter skolan stack jag till stan för att hitta en present till Adam. Det var verkligen hur svårt som helst att komma på något. När jag precis skulle ge upp gick jag in i en liten affär, som man lätt glömmer bort att den finns, och gjorde ett riktigt kap! Jag berättar, när han fått det vad jag köpte. Nu tänkte jag blogga om en annan grej som jag tycker är lite märklig. Kika in här om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0