snow

Drägeldag

Om inte jag har gjort någonting på en hel dag så får jag någon form av ångest. Detta är då i en liten grad men ändå. Jag tycker det är slös med tid att inte göra något vettigt med sin dag. Men gång på gång när denna ångesten kommer över mig, så påminner jag mig själv att man behöver dagar då man bara är. - Det är väl här som mitt försvar för denna dag ligger.  

Men jag har ändå, när jag tänker efter, gjort en del saker idag! Jag och Adam var duktiga imorse och gjorde vid hela tvättstugan! Det ekade tomt när vi var klara (och det är ett bra tecken!). Sen har jag drälat (tycker det ordet borde finnas, synonym till degat) runt. Vilket innebär att jag suttit vid datan alldeles för många timmar. Men sen, där någon gång vid fem tiden, åkte jag till stan. Slog mig ner på Graffiti tillsammans med Karolina. Sen satt vi där och snackade en himla massa tills vi märkte att de skulle stänga för dagen. Ett trevligt avslut på denna, annars, dräliga dag.



Dagens bildskörd

Jag brukar inte smälta av blickar. Men när Cindy kollar på mig, på det här sättet, så kan inte jag annat än att smälta. Hon är så fin min lilla sej (inte tjej, sej säger man). (Ååh, Gud, sluta tjata om att du tycker om din hund - tänker du nu. ALLA hundägare älskar sin hund fast att alla andra bara ser dem som en vanlig hund. Men visst är det som är det charmiga? Att min hund, är den finaste i världen, i mina ögon. Och att din (vanliga, haha) hund är den finaste för dig!)

Nu taggar jag S.K.O.L.A! Kickar igång vårterminen med en sovmorgon till 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0