snow

Hejdå jullovet!




Godmorgon måndag! Det är sista dagen på min, ändå ganska långa, ledighet. Det känns lite segt att behöva gå upp tidigt imorgon och börja med alla rutiner igen. Men jag gillar ändå vardagslivet och allt vad det innebär. Det är bara de där första dagarna som är lite knepiga då man ska bryta sina slappedagarna mot ett mer hektisk liv. Men det har funkat innan och det är jag helt säker på att det kommer göra även den här gången. Det är vårterminen jag ska gå in i. Jag gillar den mycket mer än höstterminen. Nu är det flera stycken smålov som jag har att se framemot. Och vad var det jag sa? 7 veckor bara. Sen är det lov igen Bloggis! Vi klarar detta. Tillsammans Är Vi Starka!

Hejdå jullovet!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0