snow

Tränat!

Jag kan här med meddela att jag har en underbar känsla i kroppen! Jag har varit på mitt första träningspass för 2011. Det blev gymmet. Inte mitt favoritträningssätt direkt och jag kände inte ett dugg för det när jag stack iväg. Men nu, efteråt, så mår jag som en prinsessa (dom mår ju alltid bra). Det var jobbigt och roligt. Mina nya träningskläder gjorde det förmodligen ännu roligare! Jag har köpt långa byxor och en långärmad tröja (har alltid kört på shorts och linne). Skönt, för nu fryser jag inte! 


Nu är jag nyduschad, mitt hår luktar shampoo och min mage är mätt efter en portion lax och pasta. Gott! Jag hade tänkt kolla på Fångarna På Fortet nu, missade det igår. Hoppas du har haft en hejdundarn bra dag!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Haha det var ju bra att du gilla mina förklarningar ;) vi måste ses någon dag nu!!!! Det var ju förra året vi träffades så vi får ses nu i år! :D puss på min fina lilla Annie <3

2011-01-02 @ 20:56:03
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0