snow

Veckorevyn

En jättebra julklapp och present tycker jag att prenumerationer är. Man kan själv välja priset, beroende på hur lång prenumerationen ska vara plus att presenten har man roligt av i flera veckor! Jag gav Adam, i julklapp, en prenumeration på en tidning. Och kan ni gissa vad jag fick av honom? Jo men visst. Samma sak! Fast en annan tidning.. Veckorevyn. Så igår damp den första tidning ner i brevlådan! KUL!



Idag när jag kom hem hade en ny tidning kommit. Eller ny och ny.. Det var ett gammalt nummer som kom ut lite innan lucia. Tidningen var fullproppad med oaktuella saker som julklappstips och nyårsblåsor. Känns mindre kul. Jag som trodde att prenumeranter hade förmånen att få tidingen ett par dagar innan den kommer ut i butiken. Men tydligen så får man den 5-6 veckor efter.. Haha. Gaah! Visst är det märkligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0