snow

Godmorgon världen. Det är fredag!

Godmorgon fredag! Ville bara kika in här och önska dig en underbar fredag! Hos mig lyser solen, snön ligger vit på marken och glittrar och himlen är så där krispigt blå! Fint! Nu Jag har den här bra känslan i magen som säger att den här dagen kommer bli bra.



Igår kväll hade jag mitt gamla tjejgäng här. Vi träffas inte alls ofta nu när vi inte går i samma klass längre. Men jag tycker det är roligt att vi kan samlas lite då och då och uppdatera varandra och minnas allt vi gjort tillsammans! Vi spelade spel. (Gissa vilket? Haha) också snackade vi - massor! Kul var det och jag tror detta är anledningen till att mina läppar ler.. Ha en underbar dag! Vi hörs sen! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Annie! :)

Jag undrar hur gammal du är. Så ja, hur gammal är du? Jag hoppas du svarar på min fråga. <3

2011-01-07 @ 15:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0