snow

Åååå!!

Gooooodmorgooooonnn!!!! På tal om rubriken så å:ar jag inte för att jag är ledsen utan du ska läsa det glatt som åååh, vad jag är glad att JAG NÄST INTILL ÄR HELT FRISK IDAG! Lite ont i halsen för den som vill ha dagens hur-mår-Annie-rapport men det är inte så farligt. Okej, vad ska jag göra idag då? Det finns ju hur mycket som helst man kan välja mellan nu när man är på banan igen! Men först ska jag hoppa ur min tråkiga sjukkläder och ta något roligare och snyggare på mig! Det är kul att välja vilka kläder man ska ha - bara man kommer fram till något under en rimlig tid, hehe.


Detta får det bli idag.

Jag vill önska dig Bloggis en riktigt härlig fredag! Nu ska jag se till att det är en positivare Annie som bloggar. Det är ju så tråkigt med negativa skitungar som jag har varit hela veckan. Men jag hoppas du har haft översyn med det. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

YEAH!!!! Du är snart frisk!!! :D Tummen upp!

2011-07-01 @ 12:58:30
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0