snow

"All träning är som..

..att sätta in pengar på en bank. Ju mer du sätter in, ju mer kan du ta ut i framtiden".

Sjuk.
Okej inte sjuk kanske men jag har en rackarns envis förkylning. Ocn nu är jag bara SÅ sugen på att träna, svettas och få adrenalin. Det här sommarlovet kommer sluta riktigt illa om det ska fortsätta så här. Att känna sig i oform är bland det värsta jag vet! Usch, man är tjock, ofräsch, klibbig, slibbig. Ja, alltså det syns kanske inte på utsidan men det är skitsamma. I huvudet är man det. Och det räcker för att man inte ska må bra. För att få någon som helst känsla av träning har jag på mig träningskläder. Det kan verkar löjligt. Men lite bättre känns det faktiskt. Och det är ju det som är huvudsaken.



Stick och brinn nu förkylning!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bli frisk lilla vännen!!

Canon S95! :D

2011-07-06 @ 23:26:00
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0