snow

Är du helt jävla dum i huvudet?

Ja, det är han. Fy fan vad det råder mycket hat kring den där äckliga norrmanen. Hur kan man döda 84 personer? Hur tänker man? Varje person har en familj som förlorar en familjemedlem. Tänk så många som har drabbats. Vilken sorg!

Tänk, 84 personer. Det är hela friskvårdsprogrammet, jag går på. Det är som att hela min klass, alla människor jag ser dagligen dör. Jag fattar inte hur man kan göra så. Jag fattar inte hur han kan leva med sig själv.

Är alla människor lika mycket värda? Jag menar när man gör så som han har gjort. Spelar inte handlingar någon roll? Kan man bete sig hur som helst? Nej.. Det kan man inte.

Usch, jag vill bara slå honom. En riktig knytnäve rakt i huvudet. Och ändå är det inte jag som mist någon. Hur känner de som drabbats? Tänk om det var min familj han mördade. Tänk om det var min pojkvän han dödade. Tänk om det var min vän han skjöt ihjäl. Jag hade aldrig glömt, aldrig förlåtit och livet hade aldrig blivit detsamma igen. Men istället, istället var det någon annans familj, någon annas kille/tjej och någon annans vän han har tagit livet ifrån. Dessa människor kommer aldrig någonsin få prata, få krama och få se den här personen levande igen.

Gubbjävel! Hur kunde du?

Norge, idag går all kärlek till er. ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

bara till att gilla allt du precis skrivit!! livstids fängelse för den nu hatade mannen och kärlek delad med sorg till Norge!!!

2011-07-23 @ 15:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0