snow

Bååååstad



Godkväll!
Jag har jobbat hela dagen. När jag kom hem duschade jag av mig all glass (isglass i ögonen är inget jag rekommenderar), slängde på mig en klänning och tog bussen till Båstad. Det är ju tennisvecka den här vecka och det brukar vara galet mycket folk i sommarbyn. Och den här kvällen var inget undantag. Jag, Karolina och Emelie åt pizza, kollade in lyxbåtarna och tittade på människor. Ibland undrar man om man är från samma planet som vissa av dessa damer och herrar som skuttar omkring. Men jo, det är man får man påminna sig själv.

Bilderna vi tog, orkar jag tanka in dom i datan? ..... Nej! Istället säger jag puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0