snow

Eric Saade

Kära läsare, som egentligen inte är mina läsare utan som bara klickar sig in här för att göra reklam för sig själva, lyssna nu! Det är inte kul. Jag älskar ju att höra ifrån min Bloggis men ska det bara vara för att skriva att jag ska kommentera era bloggar eller för att fråga hur jag mår när ni egentligen inte bryr er ett skvatt kan ni lika gärna låta bli. TACK!


Lånad

Annars då? Jag är lite trött idag, var i Helsingborg igårkväll och kollade in Eric Saade! Wow, snygging han är! Och vad bra han dansar! Grymt bra! Tyvärr regnade det under hela timmen han spelade, grr, varför!?! Men annars var det toppen!

Kommentarer
Postat av: Kusin vtiamin

Trycker på gillar-knappen! ;)

2011-07-31 @ 12:40:43
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej hur är det med dig idag? ;) haha skoja! Överlevde ni regnet? Knappt så att vi gjorde det faktiskt...Vi fick vrida ur vattnet ut våra koftor och schalar som vi haft över huvudet haha!

2011-07-31 @ 16:17:34
URL: http://happyhannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0