snow

Fredag 15.47

Ingen halsfluss - check!
Ingen öroninflammation - check!
Ett virus - check!

Jag kom nyss hem från doktorn. Jag bär på en vanlig förkylning.

Alltså, jag förstår om ni blir trötta på sjukdomssnacket. För det blir jag! En positiv sak, för min del, är att jag fick goa jobbetider nästa vecka. Ja, du hörde rätt. På måndag är det Engelholmsglass som gäller. I år ska jag försöka komma med glasstips, precis som jag gjorde i fjol. Ebba verkade uppskatta det för efter mitt uttalade om violglass nappande hon på det och gick och förälskade sig i just glassorten viol. Det är fint.

Ja, mer? Jo, jag kan tipsa om IKEAS chips. Riiiiktigt goda! Smaken Gräddfil & Lök ska det vara.



Sen har jag en fråga till er som kan det här med bloggdesign. (Malin, du som är så klok, du vet säkert svaret). Varför går det inte att ladda upp två 400-bilder brevid varandra när jag har 800-bilder i vanliga fall? 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det borde kunna gå.. trixa lite.. får försöka imorn när vi träffas. :)

2011-07-08 @ 16:26:08
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har också det problemet. dock har jag inget svar på det.. eller jo, ett sätt finns som jag använder mig av. Det är att jag sätter ihop 2 400px-bilder i photoshop och då kan man ladda upp dem. jag säger till om jag lyckats få ett annat vettigt svar :)

2011-07-08 @ 23:28:05
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0