snow

Glasstips & semester

Jag skulle egentligen ha slutat halv tre idag men fick gå två timmar tidigare. Och nu kära vänner går jag på sommarlov på nytt! Hur underbart och härligt som helst! Nu kan jag sova hur länge jag vill om morgnarna! Också kan jag måla mina naglar igen! Bara en sån sak!



Och innan jag avslutar glassnacket för den här sommaren måste jag ge dig två tips! Det första är bananglass. Det är faktiskt riktigt gott, speciellt ihop med chokladglass! Testa! Och det sista och det absolut bästa tipset är min favoritglass. Den är så sjukt god. Vaniljpinne med tjockt chokladlager med mandel. Den heter Lisa's. Måste, måste testas!

Kommentarer
Postat av: karro

JAAAA JAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA!!

leka massa i nästa vecka? :D:D:D:D:D:D

2011-07-29 @ 18:16:02
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0