snow

Sommarlovsdag!



Åh, jag har haft en riktig sommarlovsdag!
Älskar, älskar, älskar sommarn! Efter en stunds betänketid imorse valde jag att åka till stranden. Och tur var väl det för i nästan 30 graders värme funkade inget annat. Jag slängde ner en handduk och vattenflaska i väskan och sen åkte jag och Maja till stranden i någon timme. Jag gillar när man gör det spontant!

En märklig sak inträffade. Nu i efterhand fick jag veta att Marcus också varit på stranden. Han har gått förbi mig och varken jag eller han har sett den andre. Jag tyckte han liknade sin bror för 2 sekunder men nej, inte såg jag att det var han. Som det kan bli!



Nu är jag precis hemkommen från min kusins 4-årskalas! Vi spelade schack, åt sommarmat, barnen åkte "vattenbana" och vi kunde sitta ute i kortärmat! Härligt! Mina småkusiner är så fina!
- Annie kan inte du fota mig? Så där du vet när du bestämmer hur jag ska sitta och så? sa min kusin.

Det gjorde jag ju såklart mer än gärna! Fast de bilderna vet jag inte om jag får lägga upp så det väntar jag med. Istället får ni en bild på *trumvirvel* MIG som, kusinen tog.



Med det säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0