snow

Häääärliga lördag!

Åh, jag har haft en riktig sommarlovsdag. Du vet när allt blir spontant. Och som alla vet blir allt bäst när det är spontant. Jag är glad att jag valde att ta den tidiga bussen hem igår från födelsedagsfesten. Jag somnade på tre sekunder. Så trött var jag. Och idag vaknade jag upp glad och pigg till blå himmel.



Dagen har jag spenderat med min fina Ebba. Vi gick på stan. Massa, massa folk. Kul med liv! Ebba shoppade tunika på Lindex. Vi satt vid ån, åt hamburgare och lyssnade på ett liveband som spelade på caféet där intill. Så himla härligt med musik! Man fick väldigt mycket sommarkänsla! Efter det gick vi hem till min kusin, Ebbas syster, Elin. Vi satt på altanen och snackade i solen, fikade och jag blev förälskad, som vanligt, i deras mysiga hus! Åh, varje gång är där vill jag flytta hemifrån!



Och jag har spenderat mycket pengar idag. Herre Jesus, nu blev det dyrt! 900 kronor bara "så där". Fast så ska jag inte heller säga. Jag har gått och kärat ner mig i den här saken länge, länge och jag kände att nu när jag jobbat så duktigt hela veckan får jag unna mig detta. Hihiihiih. Kan du gissa vad Bloggis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0