snow

Jobbelijobbjobb

Hallåja! Här öser regnet ner! Ysch, ysch! Men ändå ganska mysigt. Utomhusbion igår hann jag inte med. Bion började inte förrän halv elva och jag som skulle jobba kunde inte vara kvar. Men allsång och massa musik fick jag iallafall sjunga med och njuta av! Åh vad härligt! Picnikfiltar, massa folk och goa vänner, det är allt sommar det! Tyvärr tog jag aldrig kameran med mig så några bilder har jag inte att visa idag.



Jag har jobbat hela dagen, gjort saftis i 7.5 timmar. Rullade glassen, packade pinnarna och la in i frysen. Dessa två, första, veckor har gått väldigt fort! Jag tror det är för att jag börjat klockan åtta. Det är en lagom tidig tid det! Nästa vecka där emot, nästa vecka oj oj oj! Jag börjar klockan sex! Usch! Dödligt tidigt! Jag tror bloggen kommer få lida lite. Men du är alltid så förstående Bloggis, det vet jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0