snow

JOSEFINE & ELIN






Här kommer ett dussin nya, färska bilder på mina fina vänner! Får man säga att man är nöjd med sina egna bilder så tar jag mig tusan och säger det. Ljuset var väldigt mjukt och fint. Och om det är något som är extra viktigt så är det ljussättningen, det har jag fått lära mig.

Josefine ska ge en bok till Elin med dessa bilder, som ett fint minne nu när hon ska resa. Så vi fick lura Elin med att säga att det var jag som ville ha någon att träna att fota. Fast det var ju egentligen ingen lögn..

Har du någon favorit?


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar sista bilden!

2011-07-08 @ 22:03:36
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag gillar också den sista bilden! Och den första! Du är duktig Annie!

Och tack för kommentaren, alltid lika kul att få kommentarer ;)

2011-07-08 @ 23:31:35
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0