snow

Lund

Ofta du inte kommenterar förra inlägget i någon form av Jag älskar också Ensam Mamma Söker, Åååååååh, vad det programmet är gulligt eller Ska vi bilda klubb? Men okej då. Alla gillar olika. Bara att acceptera. I höst ska jag iallafall sitta bänkad vid TV:en alla söndagskvällar! I år ska det föresten vara killar som söker som "ensam pappa"! Coolt!





Idag har jag och Karolina varit i Lund! Vi ville upptäcka staden och det har vi nu gjort. Mysigt ställe! Själva centrum var roligt uppbygt. Alla affärer ligger runt ett torg. Vi åt pasta på ett mysigt café (Café & Le) med lagom priser, 65 kronor! Jag köpte ett par svarta jeans på Vero Moda. Det kändes så där lagom varmt i 25 graders kvav hetta - svettigt av bara tanken att ha dem på sig! Puuh! Men Lund, det är ett fint ställe!

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Det är inte bara du som kommer sitta bänkad framför tv när ensam mamma söker börjar!! :D Riktigt mysigt program <3

2011-07-02 @ 18:37:37
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0