snow

Malin



Godmorgon lördag!
Härligt med helg höll jag på att skriva.. Men det är ju faktiskt rätt härligt även om det inte märks av särskilt mycket eftersom jag har sommarlov. Idag vaknade jag upp till blå himmel och nybakade bullar från bageriet.. Man kan ha det sämre. Idag ska jag och Malin hänga på stranden. Jag kan inte fatta att hon sticker till USA om ett par veckor. Det är lite skrämmande. Det känns som hon ska vara död i ett år för att sedan återuppstå. Fast så där kan man ju inte tänka. När hon kommer hem igen kommer vi nästan bli grannar, eftersom hennes familj ska flytta! Då kan vi träffas mycket mer spontant. Det ska bli kul!

Jag hade också velat resa för att plugga, bo hos en familj och leva ett annat liv i ett år. Men jag känner mig inte alls redo för något sånt. Jag har alltid varit en orolig människa och min själ hade kollapsat om jag gjorde något sånt nu. Men jag beundrar Malin. Att hon vågar. Men fy bubblan vad jag kommer sakna henne! Hon är så fin hon. Min Malin.

Kommentarer
Postat av: Malin

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWW!!! Du får mig att börja gråta Anniiiiie! Fluun :D

2011-07-09 @ 11:44:59
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: karro

gullis, när ska vi ses?? :):):)

2011-07-09 @ 14:25:50
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0