snow

Tre timmar tidigare!



Åh det blir så mycket roligare att blogga när ni kommenterar!
Så jag tackar ypperligt för kommentarerna!

Jag kom just hem från glassen. Fick sluta hela tre timmar tidigare idag eftersom vi var för många! Jag tackar! En ledig och solig eftermiddag, till och med! Vi hade släkten här igår. Väldigt trevligt! Jag och Ebba tog fram massa madrasser, filtar, kuddar och datorn för att kolla på Allsång i trädgården. Tyvärr laggade Internet så vi fick snällt gå in och se programet istället. Men tanken var härlig! Kom inte i säng förrän halv elva. Ja, halv elva räknas som sent just nu. Och jag somnade inte heller på direkten. Åh, hatar ligga vaken! Blev därför inte många timmars sömn inatt. Känns som jag sover när jag skriver detta. Men ska jag ta vara på den här dagen, ska ner till stranden nu!

Kommentarer
Postat av: karro

Det är klart! Vi måste ju visa dansen som din mamma visa oss till popular, hihihihihi!

Nej, men du! äh, smsar dig istället haha puss! <3

2011-07-28 @ 10:46:55
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0