snow

Älskaaaar fotboll!



Woho! Sverige gick vidare! Det är så kul med fotboll! Shit, pommes! VM VM VM VM! Älskar fotboll!! Har jag berättat att jag kollar minst fem matcher i veckan? Jag vet inte vad jag hade gjort utan fotbollen. Det är bara så fett!

Fast jag ljög. Inte det där med att det inte är kul med fotboll. För det är det. Ibland. Och jag tycker det är väldigt roligt att det går bra för Sverige. Och jag kan, frivilligt, se Sverige-matcher. Men jag följer inga fotbollsserier. Jag hejar inte på något speciellt lag (fast jag säger att jag hejar på Liverpool. Men det är bara för att det ingår i uppfostran ;). Men jag älskar att fota och redigera och jag älskar att hitta roliga redigeringar på picnik.com. Så det var därför jag var tvungen att skriva om fotbollen. Annars hade jag ju inte kunnat lägga upp den här bilden. Den hade liksom inte passat till "jag har varit på stranden".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0