snow

Saknar Saltön

Goddag! Jag känner verkligen inte för att blogga idag. Och ändå gör jag det. Fy vad dumt. Jag ska på avskedsmiddag ikväll. Elin, som jag fotade i måndags, ska åka på långresa. Annars då? Jo, jag kan typ spy på denna förkylning. Och ikväll ska jag inviga min nya stjärnklänning som jag köpte på Zara häromdagen. Och mer? Jo, jag saknar Saltön.







Det här berget gick Adam upp på. Lilla kusinen Tilde tyckte det var mycket faschinerande.



- Annie, kan inte vi också gå dit?
Jo, visst tänkte jag och glömde höjdskräcken för en stund. Så när vi kommit en bit upp och jag hoppades vi var framme så visade sig att vi bara kommit över kanten till första etappen.

- Men Annie, vi ska ju mycket längre, sa Tilde och kollade med en nyfiken blick upp mot toppen. Jag vill gå enda upp dit!
- Nej, vännen, kolla ut här. Se vilken utsikt! Njut nu! Vi är jättehögt. Ser du havet?
- Nej!?
- Nej, inte jag heller..

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

2011-07-07 @ 17:52:03
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: kusin vítamin

Näää sluta vad fina bilder!!! Åhhhhh nu vill jag också ditt! :D

2011-07-07 @ 17:52:43
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0