snow

Världsbekymmer



Jag har aldrig kunnat blinka med ögat utan att rynka halva ansiktet plus öppna munnen. Det är svåra grejer det där. Det blev lite pinsamt på konfan för några år sedan. Då skulle vi leka en blinklek och då fick jag villigt erkänna att jag inte kan det. Så jag fick blinka med båda ögonen. Ja, konfirmationen, det känns så länge sen. Osäker som en filbunke var jag och ändå tyckte jag själv att jag hade jättebra självförtroende. Undra om jag kommer säga samma sak om några år..

Lilltjejen i bakgrunden är föresten Annie 5 år. Och babyborn-dockan heter Ebba.

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Varsegod!:D

2011-07-02 @ 20:28:48
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket fint namn som du har gätt din docka! :D

2011-07-02 @ 20:39:04
Postat av: Anonym

Vad fint namn du har gätt din docka! :D

2011-07-02 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0