snow

Åh vilken härlig dag!




Just passar det utmärkt att sjunga Ted Gärdestads låt - Åh vilken härlig dag!
Idag efter skolan (svensklektionen blev inställd så blev bara att titta in och säga hej innan skoldagen var slut) åkte jag och klassen till Helsingborg. Vi gick först en runda på stan och köpte lite saker till picknicken. Sen gick vi till Gröningen där vi grillade. Igår pratade vi om att ställa in denna lilla utlykt eftersom vi trodde att det skulle vara dåligt väder. Men det har verkligen varit allt annat än dåligt - riktigt stekett! Så varmt att jag tog ett dopp i havet! Jag och min mentor badade, hihi. Några timmar med stekande sol och kubb drog jag och några vänner i klassen till stan igen. Vi tänkte bara gå en snabbrunda men det blev flera timmar. Otroligt trevligt! Jag köpte även en bikini! Från Stadium. Så glad och nöjd så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0