snow

Resultatet av rastlöshet + EBBA

Hallå Bloggis! Jag ser på statistiken att du inte är här men skönt att veta att du njuter av solen! Det har jag också gjort idag, solat och snörvlat! Ekvationen 29 grader, fläktande vind och en lite friskare Annie går ihop! Jag vet egentligen inte alls vad det ska bli av det här inlägget och jag sitter vid fel dator för att visa färska bilder. Och orkar jag byta dator? ... Nej.

Kan du inte berätta något kul? Det är fan inte skoj att vara sjuk. Ja, jag känner att jag tjatar om grisförkylningen men jag tycker faktiskt lite synd om mig själv. Ja ja. Vad tyckte du om Allsången igår, tyckte du Måns skötte sig? Jag tyckte han gjorde det jättebra men jag tänkte mest på hur synd det är om honom. Ja, alltså såklart inte synd syyynd för det är en stor ära att få vara programledare till detta men vilken press han har på sig! Ett ut av Sveriges mest sedda och älskade program. Men han gjorde det bra!

Jahaa, vad ska rastlösa Annie mer få fram i detta välstrukturerande inlägg? .... Jag har gått tillbaka i min blogg (gör det ganska ofta, det är kul att se vad man har sagt och gjort) och där är väldigt många inlägg som är superlånga (som detta alltså) där jag bara pladdrar om ingenting (som detta alltså). Men det är kul att se förändring i skrivandet och tänkandet. En gång har jag till exempel lagt ut en suddig bild på raketer, så där mitt i juli. Undra hur jag tänkte? Var den fin? Nej. Var den passande? Nej.

Jag tror jag avrundar här och ska nu pallra mig iväg till den andra datorn så att det blir några bilder i detta inlägg trots allt. Sparar i Utkast så länge. Jag hoppas du har det fint Bloggis, var du än befinner dig och att du är frisk och känner dig glad!






Jag orkar inte hitta bilder som passar till inlägget, istället hittade jag dessa på Ebba, som är från vår fotografering i början av månaden! Hur mycket sommar som helst över dem tycker jag! Vilken är bäst? Jag älskar den sista. Det gula ljuset får bilden att kännas gammal, på ett bra sätt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska jag berätta något kul? Hmm.. Jo, jag och Linus badade nattdopp i havet inatt vid typ tolv, det var hur niiiice som helst, verkligen att rekomendera. Riktigt vackert!

Och sen kan jag berätta att jag känner med dig! För jag var också sjuk förra veckan och låg i sängen i två dagar. Efter de två dagarna höll jag på att dööö av rastlöshet och kände mig värdelös för jag inget gjorde! Men du blir snart frisk Annie :) Puuuuuss!

2011-06-30 @ 00:52:38
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Fina bilder!! :D Usch, jag tycker det är synd om dig att du är sjuk för jag vet verkligen hur det är att vara sjuk och det är rent ut sagt piss!!! :( Men jag säger som Malin gör att du kommer snart blir frisk!! :) Pussssss!

2011-06-30 @ 10:32:50
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0