snow

Filmkväll + Bio

Godmorgon Bloggis! Läget? Jag fick inte så många timmars sömn inatt så jag är ganska trött. Igårkväll blev det nämligen en spontan filmkväll som började inte förrän vid tio så jag kom inte i säng förrän vid tre. Men jag har ju några dagar att vila upp mig nu, hehe. Och det är så underbart att vädret är så härligt! Älskar det! Därför ska jag inte sitta vid datorn idag utan istället hänga i solstolen och lyssna på bra musik! 



Ikväll ska jag och Marcus se Baksmällan Del 2. Jag har ganska stora förväntingar eftersom den första är grymt bra och rolig! Jag kan se den om och om igen. Frågan är nu bara om denna kan vara lika bra som ettan? Hoppas kan man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0