snow

Helsingør

Idag har jag varit utomlands. Det känns rätt fränt att säga så. Fast egentligen har jag "bara" varit i Danmark. Man tycker Danmark knappt räknas som utomlands när man bor så nära. Men ni som bor högre upp i landet måste ju tycka att åka till Danmark är en riktig semester. Precis som vi tycker om att åka till Finland.


Lånad

Jag och pappa åt pølse och kollade på alla söta små gränder. Helsingør är verkligen en otroligt vacker och mysig stad. Jag förstår inte varför jag inte åker dit oftare. Det tar bara 20 minuter med båten. Och kostar 64 kronor tur och retur. Perfekt för en dagstripp! Jag måste dit snart igen, gå i affärer, strosa runt och äta på någon mysig restaurang! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0