snow

Iphooone, fast nej

Hallå hallåja! Allt bra? Min deppighet igår fick jag tillsist trollat bort. Jag åkte till min klasskompis där det vankades lite fest och sen åkte vi till Förslövsfesten (eller vad den nu heter). Liveband i en lada som vi dansade oss svettiga till! Nygamla låtar man kan innan och utan spelades, bland annat Du Är Så Yeah Yeah Wow Wow. Väldigt roligt!



Sen kan jag meddela att jag fått en "Iphone". Fast skenet bedrar. Jag gör "-tecken eftersom det är en thailändsk kopia så den fungerar inte likadant och smidigt som en riktig. Men den är iallafall lite modernare än min gamla Nokia. Men jag får se hur länge jag står ut för det är väldigt klabbigt att skriva sms på den här nya. Den har inte ÅÄÖ och man kan tro jag är ordentligt berusad när man läser smsen, men så är alltså inte läget.

Uppdatering: Jag hittade en rolig artikel där de totaldissar den här telefonen, som tydligen heter Phone i9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0