snow

Midsommarkrans



Ska du ha midsommarkrans i år?
Jag hade tänkt ha det. Men för tillfället är min väldigt ..... hur ska man beskriva det .... kal. Det fattas något?!



Just ja BLOMMOR! Jag ska ut och plocka prästkragar och sen har mamma köpt hem blåklint och nejlikor. Det blir säkert fint! Men det tar så lång tid! Jag tror jag måste byta bindtaktik i år, för 2 timmar till att göra en krans är för lång tid! Funderar på om jag ska sitta någon timme extra, som jag gjorde när jag var mindre, och göra en krans till min docka Emil också. Han blir ju så ledsen om inte han får någon. Imorgon kommer det upp en hel drös med bilder från rapsfältet - med midsommarklänning och ballonger!

Ps: Jag har preimärbadat, i pool, idag! 20.5 grader! Fett!


Kommentarer
Postat av: karro

hahahaha! älskar översta bilden, så jäkla söt är du!

och duuuuu, vi ses på midsommar! :D <3

2011-06-23 @ 18:13:57
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0