snow

Nu ÄR det sommar!


En liten ledtråd vad jag och Ebba sysslade med igår..

Hej värme!
25 grader! Nu känns det som sommarlov! Jag ligger på några filtar i skuggan i trädgården och har sommarmusik i öronen. Det kommer några vindpustar emellanåt men annars är det helt vindstilla. Jag har varit på stranden hela dagen med Lina och Elina. Vi kände på vattnet men tyvärr var det alldeles brunt och tångit (kan man säga så?) så därför blev det inget dopp mer än fötterna.

Jag kan inte fatta att det är sommar. Det är liksom så uppenbart nu att det faktiskt är det men jag tror min hjärna lever kvar där i mars någonstans. Jag är iallafall väldigt glad att det inte är mars. Och inte april eller maj heller för den delen. Det är ju detta man har längtat efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0