snow

Se Baksmällan Del 2!

Wow, fint väder! Jag är inne för att dricka vatten - viktigt! Sen ska jag göra solstolen sällskap igen. Igår var ju jag på bio. Riktigt bra film! Och jag kan säga att den var minst lika bra som ettan! Så Baksmällan Del 2 är verkligen en hett tips! Mäktigt också att se den på bio eftersom det är väldigt coola sceener i filmen som blir tredubbelt så häftiga på en stor duk! 



Om några timmar ska jag göra något mycket efterlängtat! Jag och Ebba ska ut och fota! YEY! Vi ska leta upp ett fint rapsfält! Riktigt kul ska det bli! Och Bloggis, sånt här är bra för dig. För bloggen blir mycket roligare med bilder! Eller hur? Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0