snow

Ska vi ut och segla?




Fotograf: Ebba

Åh, jag har så himla fina bilder på Ebba här på datorn! Rackarns att jag inte får ladda upp dem. Så istället får du nöja dig med kort på mig. Men det är du ju van vid, vid det här laget. Hehe. Detta är på bryggan i Magnarps hamn. Väldigt vackert Jag blir riktigt sugen på att ta första, bästa båten och köra ut på havet, känna vinden i håret, känna vattnet stänka upp och andas in sommarluften. Och man kan ge sig fasen på att det blir tiotusen gånger bättre med blå/vita kläder på!

Kommentarer
Postat av: karro

men men mne!! detta är ju i magnarp, varför kom ni inte till mig???? ILLA! hör av dig next time

2011-06-07 @ 22:11:45
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0