snow

Sommarlovsdag



En riktig sommarlovsdag har jag haft idag.
Det är när man gör spontana saker i kombination med fint väder. Jag och Karolina skulle egentligen bara gå en snabbrunda på stan och sen åka till gymmet. Istället blev det flera timmar i affärer, vi gjorde riktiga fynd på JC (jag köpte en långklänning!) sen fikade vi på ett mysigt café, chokladboll och kärleksmums och sen åkte vi till gymmet, som var stängt. Istället powerwalkade vi till stranden, körde intervaller i sanden och gjorde fys i klitterna. Det hela avslutade vi med tacos. Alldeles perfekt balans, shopping, fika, träning och mat!

Jag glömde publicera inlägget igår.


Kommentarer
Postat av: karro

ihhh, vad jag tycker om dig tjejen! pusss <3

2011-06-18 @ 13:20:04
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0