snow

Vinbär & vallmo



Jag sitter i en tunn bomullsklänning men ändå svettas jag!
Det här är ju helt galet, vilken värmebölja som svepat över oss! Det är ju underbart att det är varmt utomhus men här inne hade det gärna fått stanna på 20. Trots att jag är sjuk har jag kunnat vara ute och njutit av detta härliga väder. För det är verkligen läge att njuta av sommarn. Landet Sverige lurar, som vi vet, gärna ofta och oväntat med regnmoln runt hörnet. För att detta inlägg inte ska bli bildlöst byter jag ämne nu. Häromdagen var jag ute med grannarna. De trädde vinbär på strån. Och plockade vallmon. Alltså precis vad Annie ber dem att göra för att få fina bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0