snow

Var är mina nycklarna?

Åh, jag blir så trött! Imorse när jag skulle cykla till bussen hittade jag inte mina nycklar. Efter ett desperat letande fick jag rusa till bussen. När jag kom fram, svettig och grann råkade jag ta fel buss! (Du vet när bussarna ser exakt likadana, samma linje och allt men går åt två olika håll) Men bussen var felskyltad! Åh! Det blev en omväg till skolan. Åkte liksom på andra hållet stan. På bussen kom ett helt dagis in. Ellen, tycker inte du att de gula bilarna ser ut som bananer?


Lånad

Lite försenad till skolan. Volleyboll. Så. Vanlig skoladag. Well, bara idrott så inte så vanlig. Men ändå. Sen hem igen. Borstade tänderna (väldigt detaljerat inlägg) och sen en spaning efter nycklarna igen. Puttsväck fortfarande. Fick gå/halvspringa till tandläkaren. Satt ner i 20 sekunder. Hann inte bläddra i en tidning innan jag blev inkallad. Mina tänderna var rätt fina. Men nycklarna fortfarande spårlöstförsvunna. Ungefär EXAKT så har min dag sett ut. Jag har aldrig tidigare tänkt på hur beroende jag faktiskt är av min cykel!

Jo, föresten jag var på gymmet också. Kom precis hem. Jag och Maja "gymmade" i 2,5 timmar och ändå hann vi inte med vår vanliga träning. Hm.. Lite mycket snack kanske? Men jaja, så får det vara ibland! Nu ska jag äta spagetti och köttfärssås och sen ville grannen att jag skulle komma bort och bada. 20 grader. Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0