snow

Annie & Annie


I Göteborg i somras

Jag är mycket fascinerad över det här med att jag och Annie heter likadant.
Men det som jag är mest fascinerad över är kombinationen att vi har samma namn och att vi fyller år dagarna efter varandra. Jag menar, jag har aldrig känt någon annan Annie förut och när jag väl gör det, ja då skiljer det bara en dag mellan oss. Coolt! Imorgon fyller Annie år. Jag vet inte om hon känner någon form av ångest över att bli 18 men om hon gör det så har vi fler gemensamma nämnare. Det känns som att jag ska ta förväl av min barndom. Och det vill jag inte. Men jag ska även erkänna att det känns himla spännande och roligt och jag är mycket förväntasfull över att bli vuxen. Tänk, nu börjar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0