snow

Björkpollen, nu?

Jag sitter i uterummet och skriver idag! Härligt! Det blir snabbt uppvärmt när solen står på och det är faktiskt 17 grader här nu! Jag sitter och funderar på hur björkpollenprognosen ser ut, ska googla. För jag har nämligen nyst hela dagen och det kliar i hals och näsa, vilket det alltid gör när björkpollensäsongen börjar. Men jag tycker det är lite väl tidigt. Är det inte? Den brukar väl inte märkas av förrän i april/maj? Finns det någon björkpollenallergiker som läser min blogg? Björken kanske slår ut extra tidigt i år. Det känns såklart ännu mer nu eftersom jag har gått och blivit förkyld också. Jätteloligt som Cindy skulle sagt.



Jag googlade precis björkpollen livosin" och då kom den här bilden på mig och Malin upp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, nej du skojar!

:P

2011-03-28 @ 22:28:59
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: It's Emmi

Åh nej, inte björkpollen! Jag är också allergisk :(

2011-03-29 @ 13:51:40
URL: http://itsemmi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0