snow

En snilleidé!



På tal om positivitet så kom jag på att jag har skrivit ett arbete om LYCKA. Det är intressant tycker jag. Vad är lycka? Hur blir man lycklig? Hur känns det? Vem är lyckligast? Jag ska leta reda på mitt arbete. Sen ska jag ha en föreläsning för dig Bloggis! Shit pommes. FÖRELÄSNING, det var ett vuxenord. Likadant som MÖTE. Eller "KOLLA MAILEN". Jaja. Om det är ett vuxenord eller ej spelar ingen roll för imorgon pratar vi om lycka. Märker du att jag kör med retgrejen igen? Det här med "klicka nu in här imorgon, annars får du inget veta". Jaja. Gör det bara! Då blir jag lycklig! Godnatt! Sov i fröjd!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha.. du e la goo du. Puss på dig

2011-03-16 @ 22:24:00
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0