snow

Filmtips - Farsan



Godkväll! Jag sitter här och är kissnödig (det där måste ni bara anteckna!) så jag ska förklara mig kort så jag kan gå sen.. Jag ska (efter att jag kissat) kolla på Farsan! Jag har längtat i flera dagar nu på att få se den. För visst är det så att man ibland kommer på att man vill se en film och sen kan man inte släppa den förrän man sett den?



Såg innan att flera stycken haft problem att lägga upp youtube-klipp på bloggen. Det har jag också haft, fram tills nu! Tryck på Bädda In. Sen kommer det upp en inbäddningskod. Kopiera inte den utan lite längre ner ser du fyra olika punkter. Den sista är "använd gammal inbäddningskod". Tryck på den och kopiera sedan den! Nej nu måste jag kissa!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ohh tack för tipset om youtube-filmer! :-)

2011-03-10 @ 22:42:56
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0