snow

Ingen sovmorgon!



Jag är en - riktig - planerare och häromdagen när jag skulle försöka få ihop ekvationen att hinna med allt jag vill så var jag tvungen att knycka en sovmorgon från mig själv. Men det är ju så skönt att ligga där under täcket, vakna till, kolla klockan, och inse att man kan stanna kvar där i sängen i en hel timme till, innan det är dags att kliva upp! Men idag blev det som sagt ingen sådan lugn morgon. Min, Linas och Malins Heliga Måndag är flyttad till torsdagar nu. Och för att jag ska hinna plugga till samhällsprovet (som är imorgon) + ha Helig Måndag så måste jag stjäla en sovmorgon från mig själv. Detta var lektion 1 i hur min planerar-hjärna fungerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0