snow

Lördagmorgon & min fredag

Godmorgon sunshines! Jag hade rätt igår, att jag inte hann blogga. Tur då att det går att tidsinställa inläggen! Hur mår du idag? Jag känner mig pigg och glad! Jag känner för att köra på "gå-på-stan-traditionen". Jag ska bara se om jag kan få med mig någon. Annars tar jag nog en sväng själv. Det är rätt mysigt tycker jag, att gå själv på stan. Men just idag är jag inte på det humöret. 

Igår var jag som sagt och spelade tvärflöjt och det gick skitbra! Det är så roligt när det gör det. Sen åkte jag till Väla med Adam och två kompisar till honom. Vi kikade lite i butiker och jag köpte presenten till kvällens födelsedagsbarn. Det blev så fint! Jag visar sen.. Här kommer gårdagens bilder. De är tagna när jag satt och väntade på att min tvärflöjtslärare skulle komma. Du får ha överseende med bildkvalitén. 



 

Och vinterskorna var på igen ja.. Snö, snö, dumma snö försvinn! Det ska bli 7+ och sol på måndag! (Ville bara säga det). Önskar Dig en fantastisk härlig helg Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0