snow

Min födelsedag - i bilder

Godmorgon vänner! Även om det kändes väldigt tråkigt att vara sjuk igår så hade jag ändå en bra födelsedag! Några vänner och Marcus kom hit. Vi åt kladdkaka och jag fick jättefina presenter - tack så jättemycket! Jag fick även bestämma maten här hemma. Det blev grillad fläskfilé, ris och sallad. Det får mig att tänka på sommarn! Och tänk Bloggis, den är snart här! På fredag är det faktiskt april! Här kommer några bilder som togs!



Jag testade macroläget!

  Malin, Lina och Maja kom hit för att "överraska" mig. De hade med sig en kladdkaka som vi fikade på.
Josefine gav mig en jättefin bakbok som hon själv hade gjort. Jag ska ta kort och visa!
Och Marcus gav mig sig själv i present. Hehe. Fast nej. Jag fick ett jättesött armband av honom!

Och sen gav jag mig själv en puss!

Tack Anna för den fina kommentaren. Vad glad jag blev av att du gillar min blogg. Sånt är man inte bortskämd med att höra!

Kommentarer
Postat av: BloggExperten

Fina bilder! En bild var ju i en klass för sig. Marcus alltså så snygg han är. Du har verkligen turen med dig för han ser ju så underbar ut och det gör du med Annie! :D

2011-03-30 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0