snow

När man är sjuk...

... har man all tid i världen, känns det som! Så idag har jag roat mig med att kolla söndags premiäravsnitt av Stockholm - Båstad. Jag trodde det var ett humorprogram på en halvtimme men det är tydligen en serie på en hel timme. Eller ja, det är ju reklam nästan halva tiden så man kan säga att det varar i en halvtimme. Vad har jag mer gjort då? Jo, jag har kollat på en till serie - En Unge I Minuten. ÅÅÅÅÅÅÅ. Gulligt!

Och mer? Jo, jag försökte plugga men det var otroligt tråkigt plus att jag känner mig kass (älskar när man har en bra anledning att skylla på). Jag har ätit rester från kladdkakan mamma bakade igår. Och jag och Cindy har varit ute i trädgården och hjälp vad varmt och skönt det var! En fleecejacka räckte!


Sååå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0